• شنبه ٨ مهر ١٤٠٢-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥٧١
نادعلی از دستور جلسه آتی شورای شهر خبر داد:

ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماههای تیر و مرداد سال 1402 توسط خزانه دار شورا در صحن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و هشتادمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یک‌شنبه نهم مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ در تالار رسمی ساختمان شورا گفت: خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران به ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماههای تیر و مرداد سال 1402 خواهد پرداخت.
وی درخصوص دیگر دستور صحن شورا اظهار داشت: گزارش ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران از وضعیت محله جوادیه در منطقه 14 نیز در صحن شورا بررسی خواهد شد.
نادعلی همچنین افزود: بررسی لایحه شماره 354890/10 در خصوص موضوع ماده 11 مصوبه "تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی که در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر، یک فوریت آن به تصویب رسید نیز در دستور جلسه صحن قرار دارد.
سخنگوی شورای شهر گفت: گزارش حسابرس رسمی شورای شهر تهران در خصوص حسابرسی "شرکت خدماتی کالای شهروند برای سال مالی ۱۴۰۰ و نیز قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه)، دیگر دستور جلسه صحن شورا می باشد.
وی در پایان به بررسی و تعیین تکلیف 10 پلاک ثبتی از حیث باغ بودن، در دستور کار یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: